Zo werkt infuustherapie thuis voor thuiszorg
Heldere informatie, makkelijk bij bestellen en altijd snel antwoord op jouw vragen. Dat is werken met Appo voor infuustherapie thuis.
Naar instructiematerialenNaar downloads
Zo gaat de eerste levering
Alles in één pakket zodat jij goed kunt starten

Aanvraag verwerken
Direct na ontvangst verwerken we de aanvraag van het ziekenhus. We leveren exact wat zij vragen. Heb je specifieke voorkeuren? Geef ze aan jouw opdrachtgever in het ziekenhuis door.

Medicatie bereiden
Wij bereiden de medicatie volgens de aanvraag in een infuuszak, cassette of elastomeerpomp. In enkele gevallen verzorgt het ziekenhuis zelf de medicatie of TPV en leveren wij alleen de pomp en infuusmaterialen.

Basispakket verzenden
We leveren bij de medicatie een basispakket met alle infuusmaterialen voor 7 dagen (bij TPV pakket voor 14 dagen). Krijgt jouw cliënt giften? Dan leveren wij er een giftpakket voor 7 dagen bij. Via de QR-code op het basispakket zie je precies wat in de pakketten zit.

Levering bij patient
Standaard leveren we de dag na de aanvraag voor 12.00 uur, tenzij het ziekenhuis een andere moment heeft aangevraagd. Bij spoed leveren we binnen 4 uur, met uitzondering van de Waddeneilanden. De medicatie, pomp en infuusmaterialen leveren we tegelijk af.

Informatie en instructie
In de doos vind je alles wat je nodig hebt voor de therapie, dus ook brochures voor je patiënt en voor jou. Daarin staat ook een link naar handige instructiematerialen (bijv. uitleg over het instellen van de infuuspomp) en downloads (bijv. handleidingen en assortimenstlijst) op deze website.

Verpleegkundige ondersteuning
Heb je vragen? Twijfel je ergens over? Onze verpleegkundigen zijn gespecialiseerd in infuustherapie thuis en staan voor je klaar. Chat, bel of mail gerust met ze.

Vervolgleveringen
Ook bij de vervolgleveringen ontvangt jouw cliënt de medicatie of TPV en infuusmaterialen in één zending, tenzij anders is aangevraagd.
Belangrijk om te weten
Bewaar de doos van de infuuspomp goed.
In deze doos moet de infuuspomp na beëindiging van de therapie retour. Lees voor het terugsturen de retourinstructie.
Zo bestel je infuusmaterialen na
Ontvangt jouw cliënt TPV en/of vocht?
Jouw cliënt heeft een account op Mijn Appo, het portaal waar je echt makkelijk TPV-materialen bestelt. Je kunt die inlog gebruiken om materialen bij te bestellen. Dat is dan binnen 3 minuten gepiept. Je kunt ook via de QR-code infuusmaterialen bijbestellen. Lees de instructie voor infuusmedicatie.
Ontvangt jouw cliënt infuusmedicatie?
Op het basispakket vind je een QR-code om materialen bij te bestellen. Scan de QR-code en klik op bestellen. Je kunt via het bestelformulier het hele pakket opnieuw en/of eventuele losse of andere materialen bestellen.
Veelgestelde vragen
APPO zorgt voor infuustherapie thuis

In ons assortiment hebben we de Bodyguard 323 Colorvision en de Cadd Solis Vip opgenomen. Beide infuuspompen ondersteunen de meest voorkomende therapieën thuis.
Voor jouw gemak hebben we instructievideo's gemaakt waarin we de belangrijkste handelingen kort uitleggen. Je vindt ze op de instructiepagina.
Meer informatie nodig? Download de volledige handleidingen van de Bodyguard 323 Colorvision en Cadd Solid Vip of neem contact op met ons verpleegkundig team voor een helder antwoord op jouw concrete vragen.
Download de Vraag en antwoord APPO infuuspompen. Hierin geven we antwoord op algemene en alarm vragen, instellingsvragen en vragen over de accu / batterij.
Als wij ook de medicatie leveren dan moeten de medicatiecassettes of infuuszakken altijd gekoeld bewaard worden.
Hebben wij geen medicatie mee geleverd? Dan volg je de instructie van de leverende apotheek.
Voor infuustherapie bevat het basispakket voldoende materialen voor 7 dagen. Voor TPV ontvang je materialen voor 14 dagen. Krijgt jouw cliënt meerdere giften per dag? Dan hebben wij ook een of meer giftpakketten geleverd. Elk giftpakket kun je gebruiken voor 7 toedieningen. Je kunt hier dus altijd een week mee vooruit.
Voor zorgprofessionals bieden we een beveiligde chat/ videobel optie aan via Siilo Messenger.
Scan de QR-code hieronder om direct contact op te nemen met onze verpleegkundige.
Of bel 085 902 38 80
Meer samenwerken met APPO?
Dat zouden wij ook leuk vinden. Onze accountmanagers staan te popelen om echt kennis met je te maken. En nieuwe samenwerkingen aan te gaan. Wie weet kunnen we in jouw regio samen meer infuustherapie naar huis halen.